Sunday, July 15, 2007

My Cousin's Wedding..






8.45pm- Rombongan pihak lelaki pun smpai dgn mbawa 11 dulang hantaran..kedatangan kami dismbut mesra mesra oleh pihak perempuan...1 cincin utk mjlis ptunangan n satu lg utk akad nikah...rantai emas putih jg diberikan...bsama duit mas kahwin rm22.50 n wang hantaran rm12,000...haaaa..org johor mas kawinnyer murah jer...hehe..mmg untung la kawin dgn org johor ni....hehehe..pihak perempuan tlh mbls 13 dulang...wahhh... rasa seronok plak tgk mjlis ptunangan n pnikahan nih... lps mjls ptunangan jer kitorg dijamu dgn mkn mlm...actually perut aku mmg tgh kenyang tp tak nak mhampakan org aku mkn jer la skit.. selesai jer mkn kitorg kena bkumpul diruang tamu rmh pengantin semula utk mjlis akad nikah...
bdebar gak aku tgk muka cousin aku tu...hahaha... tu laaa nak kawen sgt kan...study pun blum abis lg.. tp okaylah utk mengelakkan pkara2 maksiat kat oversea baiklah ader ikatan yg sah kan...kedua2 nyer bakal doktor.. btemu n bcinta di kota london...majlis pernikahan bjln lancar...dgn skali lafaz jer cousin aku dah jd suami org..hahaha... nasib la pengantin perempuan tu cun giler...hehe.. sepadan... : b4 blk ader la minum2 skit n mkn kuih..kitorg blk ke chalet dlm pkl 11.30mlm gak la..

No comments: