Tuesday, October 7, 2008

Buke Poser lg...



ni nak citer pasal buka poser pd 17 sept 08( nuzul al-quran) tu... aku keje pg plak..tetiba rasa boring jer...aku pun msg la si kimi ni ajak buka poser sama..tetiba plak dia on jer..haha...aper lg...date kedua kami di intekma resort s.alam la...dia yg decide n booking...last minit yer... nasib ader tmpt kosong lg...hrmmm..tp kan buffet ramadhan kat situ x brape menyengat la...lgpun murah...rm38 1 kpla jer.. lain kali x yah gi la kat situ..haha... dah puas melantak kitorg gi tgk movie lak..ikutkan aku cam mls jer..tp dah org ajak kan kiter on jer..gi la tgk movie kat jusco bkt raja..
tetiba jer mamat ni free mlm tu..padahal member dok call/sms suruh gi blaja software..haha...pkl 11 lbh bru dia nak gi..aper la..aku smpai rmh plak dah pkl 12.30 mlm..penat giler ..dah la aku keje pg besoknya... aper2 pun best jer rasa kuar dat day..haha...

No comments: