Thursday, June 28, 2007

It's All About Friendship..


It's all about frenship....aper yg bleh kiter describe ttg pshbtan??? no words can describe..
pshbtan amat indah bila kiter slg memahami n syg antara 1 sama lain.. pshbtan gak buat kiter rasa gembira n seronok coz dpt ramai kwn... klu dpt kwn yg sekepala lg best kan...

aper yg aku nak share about frenship ialah... sbg shbt kiter patut terima kebaikan n keburukan kwn kiter..tak kira la dia tu mcm mana teruknya...once kite dah kwn dgn dia kiter kena terima dia seadanya... bkn dlm cinta jer kena ada give n take..dlm frenship pun kena ada... penting sgt coz dr situ la kite bleh elakkan dr selisih faham, rasa x puas ati n gaduh2 ni... sifat mengalah tu perlu dlm pshbtan...klu dpt kwn yg ego tpaksa la kiter ni mengalah kan wlaupun kite sbenarnya tak slh pun..huhuhu... klu ader rasa tak puas ati patut la luahkan supaya kwn kiter tu tau...jgn simpan dlm ati takut jd dendam n benci plak... bg aku, aku suker bterus trg klu aku tak puas ati dgn kwn aku...sbg kwn tak slh klu kite bg nasihat or tego utk kebaikan... tpulang la pd individu tu sendiri nak terima pakai or tak..

aku rasa aku la org yg sgt mhargai apa erti frenship but lain org lain plak caranyer.. now our frenship is over... it's not my fault... at least i'm not very bad to make a decision... i'm still want our frenship back but my heart is broken now... so the best way i let him go...huhuhu.. wlaupun sukar utk aku terima.... aper yg tjadi hnya takdir yg menentukannya..

No comments: