Friday, December 12, 2008

Fringe kembali lagi!!!


hrmmm nak dijadikan citer..tetiba lak aku mcm keboringan thp cipan smlm...so aku plan la nak gi saloon wat rmbut blk..coz rmbut aku dah rosak..huhu.. bgn2 tido jer (nak dkt tgh hari) aku tnya adik aku nak ikut tak gi alamanda...dia n cousin aku tuh pantang diajak...jom ajer...
so dlm pkl 1.30ptg lps lunch terus kitorg kuar...diorg ni nak gi tgk movie...so takpe la kan..aku gi saloon...nasib la diorg kena tunggu aku..hahaa..
smpai jer kat saloon tu aku gi tnye awek yg jg counter tu...dia kata ader customer..kena tggu jap half an hour...coz staff ramai cuti...hrmmm tpaksa la aku jln2 dlm alamanda tu.. bkn stgh jam tp 1 jam yer tunggu customer mak datin tu wat rmbut...siap wat manicure pedicure lg...cheh...
pkl 3pm bru aku wat rmbut..tetiba jer aku nak wat fringe blk...hahaha...maybe terasa cam comel jer wat rmbut tu kan..huhuhu... :)
so slps 3 jam wat touch up(rebonding blk) pkl 6 bru abis..adik aku dah call tnya biler nak blk coz dia dah abis tgk movie...hahahaha.... diorg ni dah sempat melepak kat baskin robbins lg aku gak dlm saloon tu kehausan...hrmmm... pkl 6 lbh bru blk rmh coz aku sempat singgah beli fav cookies aku sblom blk..Famous Amos la...nyum nyum...

No comments: