Sunday, December 14, 2008

Pabila Larut Malam....

Alkisahnyer disuatu hari Jumaat yg gelap...kami berempat tetiba tjoin group panca sitara...pabila larut mlm..hahahaha...
plan asal tgk midnite movie ni dr matme... dgn kebosanan yg tlh melanda beliau...so dia pun mengajak la beberapa org member2 rapat dia utk teman dia tgk movie dimlm mggu..hahaha... citer aper?? haaaa...filem animasi katanyer..BOLT!! dimana??? pavilion b.b...mulenyer nak tgk BOLT versi biasa2 jer.. tetiba la si yana ni bukak citer tgk 3D lg best...so kitorg yg mcm bkobar2 dgr citer dia ni tanpa kesah n bfikir pnjg terus jer agree tgk BOLT 3D...hahaha..rm18 sorg uolsss...
sbenarnya aku feeling2 mls nak kuar mlm tuh coz siang tu dah gi melepak kat mid valley ngn member2 study aku afta exam.. sgt la penat n ngantoknyer...dr pg smpai ptg kan.. dah la bgn awl pkl 6 pg coz nak gi amik exam kat UM...hrmm...mmg sgt2 mls...dtmbh mood aku yg kureng tym tu coz sidia tu bz memanjang dgn kejenyer afta raye ni...bosannn ahh..
stlh dipujuk akhirnya aku decide join jer la member2 aku ni tgk midnite movie... b4 tgk movie kitorg gi lepak kat mcd bkt bintang melantak prosperity burger..nyum2...
ni la pics2 semasa kejadian b4 tgk bolt...cam gedik jer dpt spec 3D terus sumer feeling2 nak bgmbr...(posing tu 1 kemestian bg kami) bknnyer jakun tp cam best jer mperagakan spec 3D ni..kan mahal..hahaha... dah mcm panca sitara tuh...nasib x nyanyi lg pabila larut mlm jer.. :P
movie start pun dah 12 lbh...spt kata yana tgk movie 3D ni best mcm kite plak berada dlm movie tu.. ermmm yer la...best gak...kartun2 tu semua timbul mcm dpn mata kiter jer..hahaha... comelnyer anjing tuh... (yg pasti aku dah tlelap ditgh2 citer coz dah ngantok giler...) hahaha...

so kegiatan aku pd friday lps mmg terisi dgn baik skali...smpai tgk 2 movie... Transporter 3 mmg best coz heronyer kacak wlaupun tua...hehee...lg..aku suka aksi stunt dlm citer tu.... best gilerr ahh...tp heroin dlm citer tu x cun laaa.. syg sori...i dah tgk citer tu dulu coz nak tggu u lmbt sgt la..huhuhu...











No comments: