Monday, January 19, 2009

Practical n Jln2 Cuci Mata....

Movie Maut yg konon2nyer cam best jer..hahaha... aku rasa bleh bg 21/2 bintang jer la dr 5...hrmmm bkn nak boikot film melayu tp tu la dia.. klu wat citer mesti nak ader smbgn...last2 tgantung jer..kdg2 jln citer biasa jer... mmg la ader gak kisah dlm movie tu bleh menginsafkan diri...tp kan bg aku cam tak puas nak tgk citer ni..coz tggu punyer tunggu what's next??? last2 abis camtu jer...aper2 pun at least aku sokong gak la filem melayu n bleh gak pi tgk kat pawagam...kekeke...

Kisah practical aku kat Hosp Klang plak...hrmmm aku cam penat la nak kena gi practical setiap ari Sbtu kat sana... dah la 1 hari dok sana taw..cam bosan pun ader... dah la pakai bju practical yg ala2 doctor ni kan..wat aku rimas plak...pastu gi tmpt org cam tak taw je nak wat per..almaklumlah HTAR tu hosp lama n busy... lgpun still guna manual utk masukkan data patient ...hosp aku sumernye IT..hahaha... ape2 pun nak blaja kena la biasakan diri kan wlau dimana berada... x penah2 aku gi drive ker klang sorg2...nmpaknyer utk sem 2 ni mmg aku akan ke sana setiap minggu...adoiii penatnyer..dah x leh nak lepak2 sgt ngan frens dah... :( neway tu pic aku ngan member aku Seery tym practical...dah cam doctor kitorg nih..


Okay ni citer lps abis practical.. pkl 5 ptg aku gi lepak ngan member aku Aien kat area S.Alam..ntah camner aku leh dpt ramai kwn dok s.alam lately nih..hahahaha... dulu Mr. K sorg jer kat s.alam tu aku kenal..huahuahua... so lepak mkn2 smpai mlm plak...thanks aien blanje mkn chicken roasters...sedapppp....lain kali leh blanje lg ekk..hahaha...

No comments: