Wednesday, March 4, 2009

Fool For LOVE!

“It’s cool to be fool for love…but it’s not cool if you’re making a fool out of yourself”

Pepatah orang tua-tua, “Cinta itu buta” , orang putih pulak selalunya dia kata, “Love is blind” Samalah tu :D …Tapi rumusannya, it’s “Fool for love” Makna di sebaliknya ialah kita semua akan menjadi seperti, bodoh kerana cinta.

Apa yang kita tahu :-

  • Kita nak dia, kita cintakan dia, kita sayangkan dia dan hanya dia yang kita ingatkan.

Walaupun kita tahu dialah yang :-

  • Menghancurkan hati kita, mengecewakan kita, tidak menghargai kita…tidak fikirkan kita, tidak pun mahu hubungi kita, tidak hiraukan kita, tidak pentingkan kita…kita tahu, dia tak lawa, dia tak hensem, dia tidak layak untuk kita….

TETAPI, naluri kita menginginkannya…walau sejuta orang mengatakan tidak…tetapi hati kita mengatakan ya?…siapa yang nak halang? Di sinilah, yang dikatakan, “Fool for love” …walau apa kawan-kawan atau saudara mengatakan yang dia tidak baik untuk kita atau dia tidak sebagus yang kita sangka tetapi kita tetap gilakannya…kita tetap mahukannya!

THE FACTS : Selalunya apa yang saudara dan teman-teman rapat fikir…semua betul!! Too bad. Hehe… Secara logiknya, orang yang berada di luar perhubungan lah yang berfikir lebih rasional dan clearly nampak siapa sebenar yang kita cintai itu.


Forget about your friends around you yang mungkin akan mengata you’ve lost the battle. Forget your family yang akan berleter. Forget your own ego!!…If he’s or she’s NOT the one…then he or she’s not the one. THAT’S IT! Bottom line…breaking off atau kecewa dalam bercinta, BUKAN tanda anda KALAH!

“We’re not fool for love, we dare to fall in love again but…with dignity!”

*sgt tertarik dgn blog bro razzi.. byk info ttg cinta yg bleh korg dpt dari situ... so saper yg nak tau tips2 menarik ttg cinta bleh la layari...:

http://razzirahman.com/blog/
hahaha..tlg promote jer..best gak blog dia tuh...:)

1 comment:

Anonymous said...

omg! seriously benar.....hihiiii....