Monday, March 16, 2009

Sayang... U can dance... ;)

Sinopsis: SAYANG YOU CAN DANCE is Malaysia's first dance movie. This hip movie features stellar cast including Indonesia's heartthrob Samuel Rizal, Malaysian award-winning actress Sharifah Amani, Ebi Kornelis (Akademi Fantasia 5), Dafi (Akademi Fantasia 5), Alam (So You Think You Can Dance), Carmen Soo and Azim. The story revolves around a group of young, inspired teens living their dream to become professional dancers but instead discover true friendship and love.

Haaaa.... last sunday ari tu aku gi OU tgk dis movie ngan member aku Aein pkl 6.40 ptg..hehehe... x taw la knaper cam tpanggil je nak tgk citer ni..maybe bcoz of SAMUEL RIZAL kot...hehehe... (aduhhh ganteng bangat cowok ini...)jln citernyer biasa2 jer.. pasal dance competition n cinta la...simple sgt citer ni bg aku tp sbb ader hero yg hensem tu aku gigih gak la gi tgk..hehe.. ermmm tp soundtrack utk dis movie best la... lagu SAYANG by AJAI ft MARSHA... huhu..cam sedih je lagu tuh... lalala...ku syg kamu...lalala mmg ku cinta.. lalalalalalalala...
time tgh2 syok tgk citer tu tetiba lak hfon bdering (silent mode yer)...tgk nama discreen... hah? Shapit???? heheehe... apesal mamat ni call plak..bru je sebut2 nama dia...

tetiba aku x concentrate tgk movie nih..hahaha... then terus aku citer kat member aku nih... hahaha...bru je sebut2 nama mamat ni jap td...tetiba jer dia call...ngeeeee...
abis je movie aku terus sms dia... hahaha...still at ou?? adoiitttt... laaa...ajak lepak mc'd lak..dah la kitorg nak gi shopping nih... last2 aku ckp kat dia...jpa kat s.alam jer la...set!

around 10.15pm aku dah smpai sec 7 s.alam... dah order mkn bru aku call mamat nih...rmh blkg kopitiam tu je kan.. rupenyer dia x smpai2 lg...cisss...nak kena nih... around 10.30pm x smpai2 lg...hishhh pkl brape aku nak blk nih...? ader dia suruh aku tggu dia kejap plak..ade hal skit katanyer.. elok2 aku dah lepak mkn2 kat Pak Li tu dia suruh aku gi kopitiam sblh tu plak.. alasannyer ramai org..padahal ader member dia dok lepak situ..takut kantoii la tu... nasib la member aku ni teman aku.. klu x jgn harap la aku nak tggu lama2 kat situ.....grrr... adoiii aiii encik shafik ooo encik shafik... pkl 11 bru smpai kat kopitiam tu...
aku yg mmg nak marah ni x jd bile tgk muka dia yg hensem tuh... dgn machonyer dia dtg bbaju singlet ngan short pant jer... x bleh blahhhh aku tgk... (nasib la ko tu member mr. K, kalau x dah lama aku caras..hehehe...)yg penting u str8 kan...kan...kan... amboi2...siap nak ushar member aku plak nih...x gune punyer kwn..hahahaha... x tahan bg bisnes card tu..( this is my card..) dgn aku2 skali dpt bisnes card dia.. nak bisness aper ekk? jgn jual kami sudahhh..hahahaha... cr kerani akaun konon... mentang2 hang assistant manager kat ofis tuh...last minit ader sorg member dia wan join kitorg...sengal tol member dia tu wat lwk bodoh..hahaha
hehee...lepak punyer lepak dah pkl 12 mlm.. oleh kerana dia dtg lmbt so dia kena byr sumer bil ok..hahaha.. nasib si shawn x join..tp asyik jd paparazzi je dr jauh...mentang2 wartawan melodi kan.. shapit ckp kwn2 dia dengki la tu coz dia jpa awek.. cantek2 plak tuh...(cantek ker?) hahaha... coz dia x penah bg no fon dia kat kwn2 myspace kecuali yg dia kenal... sgt seronok jpa u Fik...thanx for blanje ek...next time blanje tgk wyg plak..wakakakaka... :P x sempat plak amik pic ngan jejaka hensem ni coz asyik menyembang smpai lupe...



2 comments:

MaszLoveyDovey said...

Hohoho...body mantap giler..samuel rizal...hehehe..

shapit..shapit...shapit... :P

Anonymous said...

harharhar....
tergelak i bace cite u
aduhh..control2!!!
;p