Wednesday, November 12, 2008

Hohoho..Final Exam Is Coming Soon!!

Hollaaaa!!! Aku menulis lg blog utk kesekian kalinya..hahaha...ni sbbnyer udah boring yer... mlsnyer nak study.... dah la kena wat oral discussion on sunday ni.. GOSH!!!

hohoho... final is coming soon....!!! mcm x pcaya dah abis sem 1...gilosss!! aku pun x taw la bleh bwk ke tak next sem...mcm giler jer aku bln ni n lps...wat assignment yg melambak... presentation lg...alhamdulillah aku dah settlekan sumernya...

bceriter pasal exam ni...x wat preparation lg weiii.. bz ngan oral english discussion plak...adoiii ingat dah abis la sgala rintangan...ade lg satu ni utk sunday ni..bull shit!!! if tak attend aku x dpt la mark..40 marks wooo...
ape2pun redahhhh jer...

rasa mcm nak release tension jer dis sunday afta discussion....ermmm mmg ader planning tp x taw la jd ke x...
yunk plzz help meee!!! tlg hilangkan tension i.... winduuu giloss nak date ngan kamu!!! :P rinduuu..rinduuuu...rinduuuu... cpt laaa sunday!!! huhuhu

aper2pun aku dah bjaya abiskan class tutorial utk sem ini... c u'all next sem on jan 2009!!! chaiyokkk2! yeay!!





No comments: