Saturday, November 1, 2008

Karaoke + High School Musical 3







High School Musical 3 Pictures, Images and Photos
Hohoho.... deepavali owhhh deepavali punyer citer...

mmgla aku x smbut tp cam meriah jer klu outing ngna frens ari tu kan... planning kitorg tym deepavali ialah serbu redbox ria for karaoke...hahaha..cam dah lama jer x melalak...xder la lama..rasa tym bday wan pun ader gak karok tp cam segan jer nak karok lbh2.. ermm..so kami btujuh yer hr tu...(zuan dah join da club) ahahaaha... tlh mnyerbu redbox sogo di akhir2 bln rye... sgt la tbestnyaaaaa.... ingatkan nak tmbh 1 jam tp ari tu ramai org plak..public holiday la katakan...so dptlah lps rindu dendam karok 3 jam jer... (kami penah wat keje giler yer 7 jam karok) hahahaha....

afta dat, planning spontan kami afta mkn ialah menonton movie...kata sepakat sumer nak tgk HSM3.. adoiiii sgtla happy aku coz nak tgk zac efron punyer pasal...wakakakaka...mmg tgkp cintan la ngan mamat jambu ni...hehehe...cute gilos! btuah betol vanessa hudgens dpt dia nih..cheh!! aper2 pun aku bg citer ni 41/2 bintang dr 5...ok la kan...sgt mhiburkan yer...walaupun ramai kanak2 n remaja jer yg tgk...aku pun remaja lg aper...slagi blom kawen..hahaahaha..
marilah kite share pics2 yg ader nih..hehehe...

owh yer..b4 aku tlupa type...27th oct bsamaan hr deepavali adlh bday seseorg... aku x penah lupa yer...wlaupun dia bkn main lg happy kat bali tuhh... cheh! Happy Bday u..... wekssss... :P





2 comments:

P3tani is my nama said...

siapakah seseorang itu?
haahahaha

:)

MaszLoveyDovey said...

seseorg itu adlh org la..hahahaha...xkan binatang plak...:P