Wednesday, November 5, 2008

Jimba2 on Friday!!






Alkisahnyer aku dah lama x gi clubbing ni...rasa nak dkt 3 bln kot...cam dah btaubat jer rasanyer..ahahahaa... tp biler kebosanan thp cipan aku tpengaruh gak nak gi... huhuhu... (alamak! u..sori i dah t'tipu sunat) i gi club gak...gi pun sbb nak release tension la...saper punye angkara..?? hahaha... kitorg gi ber5 jer....ben x mo gi...katanye dah bjanji x mo mjejakkan kaki ke club lahanat tu lg..kekeeke... so aku, yana, e, matme n reha gi la club lahanat tu naik kete yana yg besar tu..hohohoho.... smpai saner btol2 pkl 12 mlm... org x ramai lg...cam boring jer..lgpun mlm tu lagu mula2 tu cam x best jaaa... dlm pkl 12.30 tu dah ramai skit org yg dtg... kira ok la... tp lg still x menyengat lg... kata rnb mlm tu..tp cam campur2 jer... aku still x warm up lg..coz tggu member2 lain dtg... dlm pkl 1 bru la nmpak geng2 celcom dtg...meriah la skit kan... bru la terasa nak menari... show mlm tu pun cam x best jer... hrmmm....nak dkt last2 bru la kuar lagu yg best skit... bpeluh la jgk tp xder la all out sgt.. zuan plak dtg bwk awek dgn tema halloween nyer..dracula siot!!pastu awek mat saleh mana ntah dia bwk (pakai wig jer) tkezut kitorg..hahaha... ikut tema halloween betol mamat tuh... afta clubbing cam biasa lepak kat pelita smpai pkl 4 pg..disbbkan aku x mo blk rmh mlm tu...diorg ni teman la aku smpai sumer muka seposen jer lepak smpai nak dkt pkl 6 pg... thanks yer frens!! last skali gi lepak maluri htr e coz ketenyer parking disitu...ben plak mls nak bgn coz sedap tido katanyer... aper2 pun aku seronok mlm tu...lupe problem jap... :)

1 comment:

yanasuriana said...

besdar kan kete i......seb sume muat...hahahahahahhaa